سفارش تبلیغ
صبا ویژن
غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان 

   
       
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
آگهی در هموطن 
نسخه موبایل 
آرشیو روزنامه 
تماس با ما 

اخبار داخلی هموطن آنلاین برنامه‌های اوقات فراغت نباید تنها تفریح و سرگرمی باشد

 
 

فارس ,  تیر ماه

برنامه‌های اوقات فراغت نباید تنها تفریح و سرگرمی باشد

 
 

بعضی افراد متاسفأنه تابستان را به عنوان اوقات بیکاری می‌دانند و با برنامه‌های بی‌محتوا سعی می‌کنند این ایام را سپری کنند.

یک معلم نمونه گفت: غنی‌سازی و بهره‌وری از اوقات فراغت بهترین راه برای گذراندن اوقات فراغت در تابستان است و این برنامه‌ها نباید تنها تفریح و سرگرمی باشد.
علیرضا آریازند افزود: غنی‌سازی و بهره‌وری بهینه از اوقات فراغت ارزشمند است اما به بطالت گذراندن اوقات فراغت می‌تواند انسان را به سمت اشتباه سوق ‌دهد.
وی اظهار داشت: دانش‌آموزان در طی سال تحصیلی مشغول یادگیری درس و آموختن علم هستند و باید در این 3 ماه تعطیلات تابستان، در کنار آموزش با برنامه‌ریزی دقیق به پرورش آنها پرداخته شود.
این دبیر ریاضی ادامه داد: بعضی افراد متاسفأنه تابستان را به عنوان اوقات بیکاری می‌دانند و با برنامه‌های بی‌محتوا سعی می‌کنند این ایام را سپری کنند.
آریازند با اشاره به کار آموزش و پرورش در اوقات فراغت گفت: در کنار آموزش، پرورش و در کنار تعلیم، تربیت حائزاهمیت است ولی متأسفانه مربیانی که از نظر تخصصی در این زمینه تبهر ندارند، در این کار قرار می‌گیرند و همچنین با توجه به محدودیت زمانی فعالیتهای آموزشی مدارس،مربیان قادر به پاسخگویی به نیازهای تربیتی دانش‌آموزان نیستند.
وی عنوان کرد: 3 ماه تابستان می‌تواند از نظر تربیتی و ورزشی به عنوان اوقات فراغت مطرح شود و با غنی‌سازی و همچنین مانند دوران تحصیل از آن بهره‌وری بهینه و استفاده مثبت کنند.
این دبیر ریاضی با تأکید بر توجه اولیا به دانش‌آموزان خود تصریح کرد: اولیا باید با توجه به علایق و نیازهای فرزندان خود و امکاناتی که خانواده‌ها دارند برنامه‌ریزی دقیق کنند.
آریازند با اشاره به کانون‌های آموزش و پرورش اضافه کرد: آموزش و پرورش در سطح تهران کانون‌هایی دارد که این کانون‌ها باید با برنامه‌ریزی و نظارت دقیق آموزش و پرورش، اوقات فراغت دانش‌آموزان را به بهترین شکل غنی سازی کنند.
وی افزود: باید برای اوقات فراغت دانش‌آموزان در تابستان فراتر از تفریح و سرگرمی، به دنبال غنای محتوا باشیم.
این دبیر ریاضی خاطرنشان کرد: باید برنامه‌ریزی با هدف صورت گیرد تا گذراندن اوقات فراغت مناسب و همراه با استعد‌اد‌یابی باشد.


نوشته شده توسط علیرضاآریازند در چهارشنبه 91/9/22 و ساعت 11:44 عصر
نظرات دیگران()

لیست کل یادداشت های این وبلاگ
مقاله بین الملی انتخاب متدولوژی مناسب مهندسی مجددفرآیندهای آموزش
ورزش اکسیر جادویی
ورزش عامل خویشتن داری
کلاسهای کنکور و آشنایی با شیوه تست زنی
غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان
لزوم پیوستگی مطالب درتألیف کتب درسی
جایگاه مدیریت دانش درتصمیم گیریهای مدیران
ادامه مقله جایگاه مدیریت دانش درتصمیم گیریهای مدیران...
ادامه مقاله جایگاه مدیریت دانش درتصمیم گیریهای مدیران...
ادامه مقاله جایگاه مدیریت دانش درتصمیم گیریهای مدیران ...
ادامه مقاله جایگاه مدیریت دانش درتصمیم گیریهای مدیران...
[عناوین آرشیوشده]
طراح قالب: رضا امین زاده** پارسی بلاگ پیشرفته ترین سیستم مدیریت وبلاگ
بالا